Kontakt oss
Velkommen til vår kontaktside. Her hjelper vi våre eksisterende kunder med deres spørsmål og teknisk støtte. Hvis du ikke er kunde og har spørsmål om våre produkter eller priser, vennligst kontakt vår salgsavdeling. Du kan nå oss alle hverdager mellom kl. 8.00 og kl. 16.000
Vanlige spørsmål og svar
Vi ønsker at så mye informasjon som mulig skal være tilgjengelig for våre kunder. Derfor vil vi gjerne dele svarene på de vanligste spørsmålene som kommer inn til oss.
Finner du ikke svaret på spørsmålet ditt? Kontakt oss gjerne så hjelper vi deg.
Du kan logge inn med tofaktorautentisering eller SSO. Arbeider du innen skole eller barnehage, kan du også logge inn med Skolfederation. Innloggingssiden finner du her.
Prøv gjerne å følge trinnene nedenfor hvis du har problemer med å logge inn på brukerkontoen din.
- Gå inn via draftit.no og trykk på "Logg inn". Trykk deretter på "Glemt passord".
- Du skal nå ha mottatt en e-post for passordgjenoppretting. Ved hjelp av denne e-posten får du mulighet til å opprette et nytt passord. Hvis du ikke mottar en e-post for gjenoppretting, kan du gjerne sjekke søppelposten for å sikre at den ikke har havnet der. Hvis den ikke vises der heller, bør du kontakte den som er ansvarlig for den aktuelle tjenesten i organisasjonen deres. Dette for å sikre at du har en brukerkonto å logge inn med i tjenesten. Det kan være at det kreves en spesiell direkteinnloggingslenke og ikke en individuell brukerkonto for å få tilgang til innholdet det er snakk om.
Hvis ingen av disse alternativene har løst innloggingsproblemet ditt, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på support@vismadraftit.no så hjelper vi deg videre så snart vi kan!
Kontoen låses når man prøver å logge inn med feil passord for mange ganger. Send inn saken din til oss på support, så vil vi låse opp kontoen din. Send til: support@vismadraftit.no
Når vi på support har låst opp kontoen deres, sendes det ut en e-post for passordgjenoppretting. Med denne får du mulighet til å opprette et nytt passord og deretter få tilgang til kontoen din igjen.
Send oss en e-post på support@vismadraftit.no med hvilke faktureringsopplysninger som skal endres, så tar vi på support kontakt med vår økonomiavdeling for å gjøre denne justeringen.
Dessverre listes dette ikke på våre fakturaer i dag, men vi jobber med å få dette inkludert i fremtidige fakturaer. For øyeblikket kan du kontakte support@vismadraftit.no, så vil vi gi deg informasjon om lisensperioden for deres tjenester/verktøy.
Ja, våre verktøy har støtte for SSO-tilkobling, og vi bruker Visma Connect. Vi støtter alle de vanligste konfigurasjonene.
Single Sign-On (SSO) er en autentiseringsprosess som lar en bruker få tilgang til flere systemer med en og samme sett med innloggingsopplysninger, for eksempel brukernavn og passord. Et tredjepartsverktøy brukes for at det skal være enkelt og smidig for brukeren å bare logge inn én gang til flere systemer, programmer og datamaskiner.
Nei, ikke akkurat nå. Vi ser på behov og muligheter fremover, men har ennå ingen fast plan for gjennomføring.
Mail, ring eller chat med oss
Velkommen til å kontakte oss på den måten som passer deg best! Du når oss alle hverdager klokken 8–16, med lunsjpause klokken 12–13.
Mail oss
support@vismadraftit.no
Ring oss
23 65 11 40